
Zapraszamy do testowania bazy Passport GMID. GMID (Global Market Information Database) - baza jest doskonałym narzędziem informacyjnym dla pracowników, studentów kierunków ekonomicznych oraz wszystkich zainteresowanych problematyką ekonomiczną i gospodarczą.
Baza obejmuje m.in. takie dziedziny jak: biznes, marketing, nauki ekonomiczne, nauki społeczne i humanistyczne, stosunki międzynarodowe i zarządzanie.
Zawartość tematyczna bazy:
- COUNTRY STATISTICS - zawiera statystyki demograficzne, makroekonomiczne, marketingowe sporządzone dla 205 krajów
- COUNTRY PROFILES - profile krajów, zarys polityki i ekonomii 205 krajów całego świata
- LIFESTYLE STATISTICS - styl, tryb życia oraz zachowania konsumentów 80 krajów świata
- LIFE ANALYSIS - analiza sposobu i trybu życia konsumentów
- MARKET DATA-GMID - analizy i prognozy statystyczne dla ponad 330 produktów konsumenckich (Fast Moving Consumer Goods - FMCG) ułatwiające analizę zachowań konsumentów w stosunku do danego produktu na rynku
- COMPANY PROFILES, MARKET SHARES AND PERFORMANCE INDICATORS - ponad 6 tysięcy profili wiodących przedsiębiorstw i korporacji przemysłowych wytwarzających dobra konsumpcyjne
- INFORMATION SOURCES - dostęp do 35 tysięcy źródeł związanych z informacją biznesową i rynkiem globalnym
- MARKET ANALYSIS - ponad 17 000 raportów rynkowych przedstawiających strategiczne analizy dla wielu sektorów rynku konsumenckiego, przemysłowego i sektora usług.
{multithumb enable_thumbs=1 thumb_height=300 thumb_width=450 }
{multithumb thumb_height=320 thumb_width=450 }

{multithumb thumb_height=320 thumb_width=450 }

Baza dostępna jest pod adresem:
http://www.portal.euromonitor.com/Portal/Default.aspx
Dostęp testowy jest aktywny do 7 grudnia 2011 r.
Zapraszamy do korzystania!
Baza jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni!!!