{multithumb enable_thumbs=0 thumb_height=56 thumb_width=182 } Euromonitor International

Zapraszamy do testowania bazy Passport GMID. GMID (Global Market Information Database) - baza jest doskonałym narzędziem informacyjnym dla pracowników, studentów kierunków ekonomicznych oraz wszystkich zainteresowanych problematyką ekonomiczną i gospodarczą.

 

Baza obejmuje m.in. takie dziedziny jak: biznes, marketing, nauki ekonomiczne, nauki społeczne i humanistyczne, stosunki międzynarodowe i zarządzanie.

Zawartość tematyczna bazy: 

 

  • COUNTRY STATISTICS - zawiera statystyki demograficzne, makroekonomiczne, marketingowe sporządzone dla 205 krajów
  • COUNTRY PROFILES - profile krajów, zarys polityki i ekonomii 205 krajów całego świata
  • LIFESTYLE STATISTICS - styl, tryb życia oraz zachowania konsumentów 80 krajów świata
  • LIFE ANALYSIS - analiza sposobu i trybu życia konsumentów
  • MARKET DATA-GMID - analizy i prognozy statystyczne dla ponad 330 produktów konsumenckich (Fast Moving Consumer Goods - FMCG) ułatwiające analizę zachowań konsumentów w stosunku do danego produktu na rynku
  • COMPANY PROFILES, MARKET SHARES AND PERFORMANCE INDICATORS - ponad 6 tysięcy profili wiodących przedsiębiorstw i korporacji przemysłowych wytwarzających dobra konsumpcyjne
  • INFORMATION SOURCES - dostęp do 35 tysięcy źródeł związanych z informacją biznesową i rynkiem globalnym
  • MARKET ANALYSIS - ponad 17 000 raportów rynkowych przedstawiających strategiczne analizy dla wielu sektorów rynku konsumenckiego, przemysłowego i sektora usług.

{multithumb enable_thumbs=1 thumb_height=300 thumb_width=450 }

{multithumb thumb_height=320 thumb_width=450 }


 



Baza dostępna jest pod adresem:
  http://www.portal.euromonitor.com/Portal/Default.aspx

 

 

Dostęp testowy jest aktywny do 7 grudnia 2011 r.

 

Zapraszamy do korzystania!

 

 

Baza jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni!!!