Zapraszamy do dostępnych bezpłatnie, otwartych szkoleń online w języku polskim. Podczas webinariów trenerzy EBSCO w zwięzły sposób opowiedzą o rozwiązaniach, produktach i ich aktualizacjach.

 

 

 

 

 

 

 

 Harmonogram szkoleń w styczniu 2020 roku 

Wtorek, 14. stycznia, 2020

Bazy EBSCO w ramach licencji krajowej
Podczas szkolenia opowiemy o naszych bazach, które są dostępne w ramach licencji krajowej - o ich zakresie tematycznym oraz efektywnym korzystaniu z ich zasobów.

Zakup decyzją czytelnika, czyli o nowym modelu zakupu e-książek stosowanym w polskich bibliotekach
Podczas szkolenia zaprezentowany zostanie model zakupu książek elektronicznych, w którym biblioteka kupuje książki wybrane przez czytelników.

Korzystanie z książek elektronicznych EBSCO w praktyce
Podczas szkolenia dowiesz się, jak zapisywać fragmenty e-książek oraz pobierać tytuły w całości. Podpowiemy, jakie wymagania musisz spełnić, aby korzystać z e-książek offline.

 

Środa, 15. stycznia, 2020 

Academic Research Source – nowa wartościowa baza e-książek i czasopism
Podczas szkolenia opowiemy o naszej nowej bazie oraz o wyszukiwaniu w oparciu o prenumerowane zasoby.

Jak zamówić e-książkę w księgarni internetowej EBSCO?
Podczas szkolenia omówimy modele zamawiania i zakupu książek elektronicznych poprzez księgarnię internetową EBSCO.

 

Poniedziałek, 20. stycznia, 2020 

Bazy EBSCO w ramach licencji krajowej
Podczas szkolenia opowiemy o naszych bazach, które są dostępne w ramach licencji krajowej - o ich zakresie tematycznym oraz efektywnym korzystaniu z ich zasobów.

Academic Research Source - nowa wartościowa baza e-książek i czasopism
Podczas szkolenia opowiemy o naszej nowej bazie oraz o wyszukiwaniu w oparciu o prenumerowane zasoby.

 


 Webinaria EBSCO

Jak to działa?
Sesje online odbywają się poprzez internetowe narzędzie WebEx. Podczas sesji trener dzieli pulpit z uczestnikami. Do komunikacji wykorzystujemy zestaw słuchawkowy, dzięki czemu dostępne jest połączenie audio, które zapewnia pełną informację zwrotną lub chat box.

Jak dołączyć do sesji?
Po zarejestrowaniu się otrzymasz zaproszenie WebEx w swoim e-mailu. Kiedy nadejdzie czas przyłączenia się, kliknij na link podany w zaproszeniu WebEx. Prosimy spróbować przyłączyć się do webinarium około 5-10 minut przed planowanym rozpoczęciem.

PRZEWODNIK:
Samouczek, który wyjaśni jak połączyć się z webinarium i w jaki sposób konfigurować urządzenia audio, dostępny jest tutaj:

Jak dołączyć?

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UŻYTKOWNIKÓW BIBLIOTEKI PANS W NYSIE

Zgodnie z zarządzeniem nr 27/2018 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie z dnia 25.05.2018 r. w sprawie Ochrony Danych Osobowych w PANS w Nysie oraz na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@pans.nysa.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu umożliwienia korzystania z zasobów bibliotecznych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą firmy wspierające obsługę informatyczną biblioteki 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z odnośnymi przepisami prawa 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi. Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, wyrażasz na to zgodę.

Rozumiem