{multithumb enable_thumbs=0 thumb_height=56 thumb_width=182 } Euromonitor International

Zapraszamy do testowania bazy Passport GMID. GMID (Global Market Information Database) - baza jest doskonałym narzędziem informacyjnym dla pracowników, studentów kierunków ekonomicznych oraz wszystkich zainteresowanych problematyką ekonomiczną i gospodarczą.

 

Baza obejmuje m.in. takie dziedziny jak: biznes, marketing, nauki ekonomiczne, nauki społeczne i humanistyczne, stosunki międzynarodowe i zarządzanie.

Zawartość tematyczna bazy: 

 

  • COUNTRY STATISTICS - zawiera statystyki demograficzne, makroekonomiczne, marketingowe sporządzone dla 205 krajów
  • COUNTRY PROFILES - profile krajów, zarys polityki i ekonomii 205 krajów całego świata
  • LIFESTYLE STATISTICS - styl, tryb życia oraz zachowania konsumentów 80 krajów świata
  • LIFE ANALYSIS - analiza sposobu i trybu życia konsumentów
  • MARKET DATA-GMID - analizy i prognozy statystyczne dla ponad 330 produktów konsumenckich (Fast Moving Consumer Goods - FMCG) ułatwiające analizę zachowań konsumentów w stosunku do danego produktu na rynku
  • COMPANY PROFILES, MARKET SHARES AND PERFORMANCE INDICATORS - ponad 6 tysięcy profili wiodących przedsiębiorstw i korporacji przemysłowych wytwarzających dobra konsumpcyjne
  • INFORMATION SOURCES - dostęp do 35 tysięcy źródeł związanych z informacją biznesową i rynkiem globalnym
  • MARKET ANALYSIS - ponad 17 000 raportów rynkowych przedstawiających strategiczne analizy dla wielu sektorów rynku konsumenckiego, przemysłowego i sektora usług.

{multithumb enable_thumbs=1 thumb_height=300 thumb_width=450 }

{multithumb thumb_height=320 thumb_width=450 }


 



Baza dostępna jest pod adresem:
  http://www.portal.euromonitor.com/Portal/Default.aspx

 

 

Dostęp testowy jest aktywny do 7 grudnia 2011 r.

 

Zapraszamy do korzystania!

 

 

Baza jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni!!!

 

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand